A termék a raktárunkban van és arra vár, hogy becsomagoljuk és feladjuk neked.
Ezek a termékek a raktárunkban vannak, nem kell a berékezésre várnod.
A termék nincs a raktárunkban így nem tudjuk feladni neked.
Ebben az esetben a terméket kosárba sem tudod tenni. Előfordulhat, hogy ez a termék beszerezhető valamelyik partnerünknél, de addig nem lesz elérhető, amíg be nem fut a raktárunkba.
Az aktuális díjakról a Fizetés és szállítás oldalunkon tudsz tájékozódni.
A rendeléseket igyekszünk mihamarabb összekészíteni. Törekszünk arra, hogy a csomagodat legkésőbb a rendelés másnapján átadjuk a csomagszállító partnereinknek.
A csomagodról a rendelés leadásakor megadott email címre egy csomagszámot és egy linket küldünk, aminek segítségével nyomonkövetheted a csomag kiszállítását.
MPL futár szolgálat esetében a rendelet termékeket a csomagfeladástól számított 1-2 munkanap alatt megkapod. Előfordulhat, hogy ez a prómóciós (Blackfirday) vagy kiemelt időszakban (pl.: karácsonyi időszak) 1-2 nappal tovább tart.
Foxpost csomagautomatába rendelet termékeket a csomagfeladástól számított 1-5 munkanap alatt megkapod. Előfordulhat, hogy ez a promóciós (Blackfirday) vagy kiemelt időszakban (pl.: karácsonyi időszak) 1-2 nappal tovább tart.
Sajnos személyes átvételre nincs lehetőség, központi raktárunkban erre nincs lehetőség.
Bemutatóteremmel sajnos nem rendelkezünk, így erre jelenleg nincs lehetőség.
Az 1-2 darabos Funko POP! 10 cm-es figura rendeléseket, külön erre a célra gyártott 3 rétegű kartondobozban adjuk fel neked.
A 3 darab feletti vagy egyedi mérettel rendelkező Funko POP! figura rendeléseket, gondosan csomagolt kartondobozban adjuk fel neked.
Előreutalásos rendelés esetében a készletfoglalást 72 óráig tudjuk neked fenntartani, ezen idő alatt el kell utalni a rendelés végösszegét, ha ez nem történik meg a rendelésed töröljük és a készletfoglalást megszüntetjük.
Webáruházunk a Billingo számlázó rendszeren keresztül küldi ki az online elektronikus számlát. A rendeléshez tartozó számlát így a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük ki neked, a csomag összekészítése közben. A Billingo által kiküldött linken meg tudod nézni s le is tudod tölteni a számlát.
Papír alapú számlát csak ritka esetben állítunk ki, a számlát online küldjük Billingo rendszerével, ezért a rendeléskor megadott e-mail címen keresd azt!
Első körben nézd meg a leveleződ spam könyvtárát, ugyanis előfordulhat, hogy a Billingo által kiküldött, emailt a leveleződ spamnak nézte.
Mivel minden rendelés kiküldésénél számlát állítunk ki, második körben jelezd nekünk e-mailben az info[at]kockafejshop.hu e-mail címre a rendelés számod megadásával, és mi újra küljük neked a számlát.
Billingo esetében előfordulhat, hogy a @freemail.hu vagy a @citromail.hu-s email címre nem érkezik meg a levél, ebben az esetben egy másik megadott email címre vagy ha kéred postai úton tudjuk kiküldeni neked a számlád újra.