!!! Foxpost szállítás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető !!!
!!! Helyette válassza az MPL csomagautomatát !!!

GY.I.K - Gyakori kérdések

Mit jelent az, hogy "készleten" van egy termék?

A termék a raktárunkban van és arra vár, hogy becsomagoljuk és feladjuk neked.
Ezek a termékek a raktárunkban vannak, nem kell a berékezésre várnod.

Mit jelent az, hogy "Készlethiány"-os egy termék?

A termék nincs a raktárunkban így nem tudjuk feladni neked.
Ebben az esetben a terméket kosárba sem tudod tenni. Előfordulhat, hogy ez a termék beszerezhető valamelyik partnerünknél, de addig nem lesz elérhető, amíg be nem fut a raktárunkba.

Milyen szállítási módokat választhatok?

Mennyibe kerül a szállítás ha rendelek tőletek?

Az aktuális díjakról a Fizetés és szállítás oldalunkon tudsz tájékozódni.

Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendeléseket igyekszünk mihamarabb összekészíteni. Törekszünk arra, hogy a csomagodat legkésőbb a rendelés másnapján átadjuk a csomagszállító partnereinknek.

A csomagodról a rendelés leadásakor megadott email címre egy csomagszámot és egy linket küldünk, aminek segítségével nyomonkövetheted a csomag kiszállítását.

MPL futár szolgálat esetében a rendelet termékeket a csomagfeladástól számított 1-2 munkanap alatt megkapod. Előfordulhat, hogy ez a prómóciós (Blackfirday) vagy kiemelt időszakban (pl.: karácsonyi időszak) 1-2 nappal tovább tart.

Foxpost csomagautomatába rendelet termékeket a csomagfeladástól számított 1-5 munkanap alatt megkapod. Előfordulhat, hogy ez a promóciós (Blackfirday) vagy kiemelt időszakban (pl.: karácsonyi időszak) 1-2 nappal tovább tart.

Átvehetem a rendelésemet személyesen?

Sajnos személyes átvételre nincs lehetőség, központi raktárunkban erre nincs lehetőség.

Szeretném megnézni mit veszek, meg tudom nézni valahol?

Bemutatóteremmel sajnos nem rendelkezünk, így erre jelenleg nincs lehetőség.

Hogyan csomagoljátok a termékeket?

Az 1-2 darabos Funko POP! 10 cm-es figura rendeléseket, külön erre a célra gyártott 3 rétegű kartondobozban adjuk fel neked.

A 3 darab feletti vagy egyedi mérettel rendelkező Funko POP! figura rendeléseket, gondosan csomagolt kartondobozban adjuk fel neked.

Milyen fizetési módok érhetőek el nálatok?

  • SimplePay bankkártyás fizetés online
  • Előreutalás bankszámlánkra
  • Utánvétes fizetés a termék átvételekor

Előreutalással rendeltem, mennyi időm van utalni?

Előreutalásos rendelés esetében a készletfoglalást 72 óráig tudjuk neked fenntartani, ezen idő alatt el kell utalni a rendelés végösszegét, ha ez nem történik meg a rendelésed töröljük és a készletfoglalást megszüntetjük.

Hogyan kapom meg a rendeléshez kapcsolódó számlát?

Webáruházunk a Billingo számlázó rendszeren keresztül küldi ki az online elektronikus számlát. A rendeléshez tartozó számlát így a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük ki neked, a csomag összekészítése közben. A Billingo által kiküldött linken meg tudod nézni s le is tudod tölteni a számlát.

Nem kaptam vagy nem látom a számlát, mit tegyek?

Papír alapú számlát csak ritka esetben állítunk ki, a számlát online küldjük Billingo rendszerével, ezért a rendeléskor megadott e-mail címen keresd azt!

Első körben nézd meg a leveleződ spam könyvtárát, ugyanis előfordulhat, hogy a Billingo által kiküldött, emailt a leveleződ spamnak nézte.

Mivel minden rendelés kiküldésénél számlát állítunk ki, második körben jelezd nekünk e-mailben az info[at]kockafejshop.hu e-mail címre a rendelés számod megadásával, és mi újra küljük neked a számlát.

Billingo esetében előfordulhat, hogy a @freemail.hu vagy a @citromail.hu-s email címre nem érkezik meg a levél, ebben az esetben egy másik megadott email címre vagy ha kéred postai úton tudjuk kiküldeni neked a számlád újra.

Most, hogy már tudsz mindent, nézd meg, hogy mások milyen Funko POP! figurákat rendelnek tőlünk ;)