Fizetés és szállítás

Szállítási módok:

Futár szolgálat

A csomagokat a Magyar Posta (MPL) futárszolgálat szállítja házhoz. A szállítási díjak súly alapján a következő táblázat szerint kerülnek felszámításra:
Szállítási idő: 1-3 munkanap

0 kg - 1 kg között: 1690 Ft
1 kg - 2 kg között: 1750 Ft
2 kg - 3 kg között: 1840 Ft
3 kg - 4 kg között: 1905 Ft
4 kg - 5 kg között: 1980 Ft
5 kg - 10 kg között: 2100 Ft
10 kg - 15 kg között: 2435 Ft
15 kg felett: 2530 Ft

Bruttó 26 000 Ft termék rendelés esetén elérhető az ingyenes szállítás MPL futárszolgálattal.

Foxpost csomagautomata

A csomagodat az általad kiválasztott Foxpost csomagautomatába küldjük, ennek díja 1190 Ft. Az automatába érkezést követően 4 napod van átvenni a csomagot!
Szállítási idő: 2-5 munkanap

Fizetési módok:


Előreutalás:

Az utaláshoz a rendelés bruttó végösszegét hiánytalnaul kérem utalja bankszámlaszámunkra:

Bank neve: OTP Bank Nyrt.
Számlatulajdonos neve: PresSoft Development Kft.
Számlaszám: 11737083-24686190-00000000
A megjegyzés mezőbe kérem tüntesse fel a rendelési számot.
A rendelés leadása után 72 órán belül el kell utalni a rendelés végösszegét, amennyiben ez nem történik meg a rendelés automatikusan törlésre kerül.


Utánvét:

A csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell megfizetni az összeget. Utánvét estében 300 Ft kezelési költséget számítunk fel.


Online bankkártyás fizetés - Simple Pay by OTP Mobil rendszerében


Bankkártyás fizetési tájékoztató

A Simple bankkártyás fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a Simple opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megszerzéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva a online fizetési folyamat biztonságát.

A Simple bankkártyás fizetést igénybe vevők számára az alábbi kétfajta megoldás áll rendelkezésre:

Fizetés mentett kártyával: a Vevő (Kártyabirtokos) által a regisztrációs tranzakció alkalmával megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. Fontos tudni, hogy a bankkártyaadatokat nem a Simple, hanem a kártyatársasági szabályoknak megfelelően az authorizációt végző hitelintézet tárolja le.
Fizetés kártyamentés nélkül: a Vevőnek valamennyi jövőbeni fizetésénél újra meg kell adnia a bankkártyaadatait, illetve az eseti bankkártyás fizetésen túl már Simple fiókkal is lehetősége lesz fizetni.
Amennyiben a vásárló már rendelkezik Simple fiókban regisztrált bankkártyával, a fizetési felületen Simple fiókjával bejelentkezve megtalálja rögzített bankkártyáját, és egy kattintással fizethet is vele.
Amennyiben a vásárló nem rendelkezik a Simple fiókban regisztrált bankkártyával, abban az esetben az új fizetési felületen a fizetési folyamat közben is létrehozhat Simple fiókot, és regisztrálhatja bankkártyáját, így a jövőben gyorsan és egyszerűen fizethet valamennyi SimplePay fizetési felületen, valamint a Simple alkalmazásban

A tranzakció lépései:
  1. 1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. 2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét!
  3. 3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  4. 4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.
Elfogadott kártyatípusok:

Elfogadott Bankkáryta típusok

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

Biztonság

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Mire figyeljen fizetéskor?
Bankkártyával történő fizetés

A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

Biztonsági jó tanácsok

Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.
Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!
Kérjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis Nyugat Európában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.
Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.
További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.
A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.

Oldalunk sütiket használ, hogy jobb felhasználói élményt nyújthassunk. Ismerje meg, hogyan és milyen sütiket használunk Honlap használattal kapcsolatos adatkezelési tájékoztatónkban. - Részletek - OK