Fizetés és szállítás

Szállítási módok:

Futár szolgálat

A csomagokat a Magyar Posta (MPL) futárszolgálat szállítja házhoz. A szállítási díjak súly alapján a következő táblázat szerint kerülnek felszámításra:
Szállítási idő: 1-3 munkanap

0 kg - 1 kg között: 1690 Ft
1 kg - 2 kg között: 1750 Ft
2 kg - 3 kg között: 1840 Ft
3 kg - 4 kg között: 1905 Ft
4 kg - 5 kg között: 1980 Ft
5 kg - 10 kg között: 2100 Ft
10 kg - 15 kg között: 2435 Ft
15 kg felett: 2530 Ft

Bruttó 26 000 Ft termék rendelés esetén elérhető az ingyenes szállítás MPL futárszolgálattal.

Foxpost csomagautomata

A csomagodat az általad kiválasztott Foxpost csomagautomatába küldjük, ennek díja 1190 Ft. Az automatába érkezést követően 4 napod van átvenni a csomagot!
Szállítási idő: 2-5 munkanap

Fizetési módok:


Előreutalás:

Az utaláshoz a rendelés bruttó végösszegét hiánytalnaul kérem utalja bankszámlaszámunkra:

Bank neve: OTP Bank Nyrt.
Számlatulajdonos neve: PresSoft Development Kft.
Számlaszám: 11737083-24686190-00000000
A megjegyzés mezőbe kérem tüntesse fel a rendelési számot.
A rendelés leadása után 72 órán belül el kell utalni a rendelés végösszegét, amennyiben ez nem történik meg a rendelés automatikusan törlésre kerül.


Utánvét:

A csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell megfizetni az összeget. Utánvét estében 300 Ft kezelési költséget számítunk fel.


Online bankkártyás fizetés - Simple Pay by OTP Mobil rendszerében


Bankkártyás fizetési tájékoztató

A Simple bankkártyás fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a Simple opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megszerzéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva a online fizetési folyamat biztonságát.

A Simple bankkártyás fizetést igénybe vevők számára az alábbi kétfajta megoldás áll rendelkezésre:

Fizetés mentett kártyával: a Vevő (Kártyabirtokos) által a regisztrációs tranzakció alkalmával megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. Fontos tudni, hogy a bankkártyaadatokat nem a Simple, hanem a kártyatársasági szabályoknak megfelelően az authorizációt végző hitelintézet tárolja le.
Fizetés kártyamentés nélkül: a Vevőnek valamennyi jövőbeni fizetésénél újra meg kell adnia a bankkártyaadatait, illetve az eseti bankkártyás fizetésen túl már Simple fiókkal is lehetősége lesz fizetni.
Amennyiben a vásárló már rendelkezik Simple fiókban regisztrált bankkártyával, a fizetési felületen Simple fiókjával bejelentkezve megtalálja rögzített bankkártyáját, és egy kattintással fizethet is vele.
Amennyiben a vásárló nem rendelkezik a Simple fiókban regisztrált bankkártyával, abban az esetben az új fizetési felületen a fizetési folyamat közben is létrehozhat Simple fiókot, és regisztrálhatja bankkártyáját, így a jövőben gyorsan és egyszerűen fizethet valamennyi SimplePay fizetési felületen, valamint a Simple alkalmazásban

A tranzakció lépései:
  1. 1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. 2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét!
  3. 3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  4. 4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.
Elfogadott kártyatípusok:

Elfogadott Bankkáryta típusok

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

Biztonság

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Mire figyeljen fizetéskor?
Bankkártyával történő fizetés

A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

Biztonsági jó tanácsok

Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.
Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!
Kérjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis Nyugat Európában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.
Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.
További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.
A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.